Skip to content

Na stoisku nr 7 tradycja łączy się z nowoczesnością. Andrzej i Krzysiek stojący za jego sterami od lat poszukują dla siebie sposobów na optymalizację zdrowia. Przez ten czas ich konsekwentna postawa zainspirowała wielu do zmiany trybu życia i do baczniejszego obserowowania własnego organizmu. Naturalnym następstwem tych działań było założenie firmy, powstała więc marka Beyond Functional Food skupiająca się na żywności funkcjonalnej, uwzględniająca przy tym wpływ środowiska na zdrowie. Trzon oferty stanowią suplementy diety oraz terapeutyczne, naturalne kosmetyki. Po wielu latach eksperymentowania oczywistym stało się, że najskuteczniejsze rozwiązania to najczęściej te najprostsze, stosowane przez naszą cywilizację od wieków. 

Krzysiek i Andrzej inspirowani praktykami przodków, jako pierwsi w Polsce tworzą produkty kosmetyczne na bazie łoju wołowego. Łój pozyskują od zaprzyjaźnionych, polskich rolników, którzy utrzymują swoje hodowle w systemie rolnictwa ekologicznego oraz karmią swoje zwierzęta w 100% trawą. Jako pierwsza w Polsce firma, tworzą także produkty oparte na tzw. glandular therapy, co po polsku oznacza „podobne leczy podobne”. Aktualnie pracują nad opracowaniem suplementów diety na bazie podrobów wołowych – dwa bestsellery to liofilizowana wątroba wołowa w kapsułkach, oferująca bogactwo witamin, mikroelementów oraz kofaktorów, a także naturalny booster testosteronu dla mężczyzn na bazie jąder byczych.

Wiele z produktów jest jeszcze w fazie testów, zatem na stoisku oferowane są wyroby innych firm, z których twórcy Beyond korzystają sami. Dzięki temu w ofercie znajdują się świeżo tłoczone oleje roślinne, produkty z konopi siewnej, suplementy diety, takie jak gorzkie zioła, CBD oraz żywe zioła – adaptogeny firmy Mother’s Protect. Z produktów kosmetycznych dostępna jest  naturalna pasta do zębów oraz szampony, a także polska firma z kosmetyką naturalną Trawiaste, dla osób których nie przekonuje odzwierzęce pochodzenie produktów Beyond. 

Koncept tworzenia kosmetyków na bazie łoju wołowego jest tyleż tradycyjny, co innowacyjny. Trzeba zaznaczyć, że wpisuje się w filozofię less waste, przy tworzeniu produktów wykorzystywany jest bowiem surowiec, który współcześnie nie cieszy się dużym zainteresowaniem, mimo swych szerokich właściwości. Łój od wieków był docenianym składnikiem wspierania urody. Dziś warto sprawdzić jak działa ten zapomniany składnik, efekty potrafią być spektakularne, tym bardziej, że Beyond ma w ofercie balsam bezzapachowy, bez żadnych dodatków, wskazany dla osób z atopową lub alergiczną skórą. 

Linia kosmetyków na bazie łoju wołowego obejmuje kilka produktów, zapytajcie o nie na stoisku. Andrzej i Krzysiek wiedzą na ich temat wszystko!

Otwarte: wtorek – sobota

Nr stoiska: 17